aneb průvodce zákonitostmi a nástrahami lidského růstu..
Móda byla původně závazným mateřským kodexem, podle kterého se mají řídit všechny ženy, které přísluší k té které matce (potažmo k matce rodu). Móda vznikla už když se mateřská společnost zvrhla v matriarchát, vládu matek. Vláda matek v té době nebyla nic složitého, matky si zabíraly své potomky pro sebe, trumfovaly se navzájem jejich množstvím a kvalitou, a pro všechny dívky z rodu bylo jejich chování závazné, včetně chování k mužům, tehdy k podřízené „rase”.
Matka rodu byla modelem, který bylo nutno co nejvíce napodobit, pokud dívka nechtěla být přizpůsobena násilím nebo zavržena. Jak říkám, nic složitého, a dochovalo se nám to dodnes, úplně ve stejné podobě, plus nám ještě několik podob přibylo.
Modeling je stavění určitých lidí do vyvýšených pozic, ostatním co nejvíc na oči, aby se ostatní podle nich řídili. Vychází to z duplikace (opičení), což je nejpřirozenější způsob, jakým se my lidé učíme, jako opice se opičíme.. každý dokáže udělat to, co už jednou někoho udělat viděl, včetně všeho, co měl dotyčný model ve svém nitru.
Prvními duplikovanými lidmi bývají rodiče, a protože málokterý rodič snese, když se po něm dítě opičí, učí nás na to, co vidíme, reagovat jiným způsobem. Ten jiný způsob by se dal popsat jako vkus, akorát tady to slovo bude mít trochu širší význam.. no trochu, hodně.
Vkus každého, kdo něco takového má, je neustále manipulován. Módou. Je to velmi podobné patriarchální hierarchii, kdy nejvyšší kněz vyhlásí boží náladu a všichni se mohou přetrhnout, aby se podle ní zařídili. Například se vyhlásí ohrožení rádia Svobodné Evropy, a rázem je kolem jakéhosi hnusného baráku krom dopravní kolize ještě i četa ozbrojenců.
Móda sice nepoužívá ozbrojence, ale jen tak ji nerespektovat si také každý rozmyslí. Prosazování uctívačství je tu trochu komplikovanější, jako zbraně se používá šeptanda, pomluvy, udání atd. To jsou samozřejmě věci, které se používají i v mužské, oficiální hierarchii, ale jsou považovány za ženské, protože ženy jako „slabé, ba něžné“ pohlaví jiné možnosti jakože nemají.
Mít vkus je něco jako říct vládě: dělejte si se mnou, co vás napadne, tady máte ke mně exklusivní dálkový ovladač. Víru ve vkus do lidí vtloukají matky. Proč si myslíte, že vás matky asi učí, že vkus je pro vás dobrý? Vkus je přijímač signálů módy. Móda je ženská hierarchie, a víra ve vkus je způsob, jakým se matky uchytily v systému otců a dokazují sobě a ostatním, že tu mají nějaké slovo. Dokazují svou existenci a svou individualitu, a dokazují ji oblečením a chováním podle daného modelu.
Zjednodušeně řečeno, model určuje oblečení a oblečení určuje chování.. to je celá naše individualita, a samozřejmě se to netýká jen oblečení, a právě tak se dnes už dlouho netýká jen matek. jen je to na matkách a dcerách nejlépe vidět, takže to, co chci říct, ukážu na ženách.
Dívky i ženy jsou vedené řídit se podle té nejdůležitější ženy (především matky), kterou zrovna mají na očích, a jsou zvyklé, že jim nejsou tolerovány vyjímky. Když postavíte nějakou ženu na pódium, ostatní nemají nejmenší šanci se podle ní neřídit.
Naopak. V každé ženě se naopak objeví ještě touha tu na tom pódiu přerůst a nahradit.. stejně jako všechny chtějí nahradit matku, aspoň pro svůj život. To je zase důsledek příšerného bolestí, které dívky podstupují, když je jim vnucován matčin příklad. Dívky jsou zvyklé trpět kvůli tomu, aby „byly v pořádku“, i když trpět samozřejmě nechtějí.
Bohužel, z jejich pohledu se jim zdá, že jediná možnost přestat trpět je stát se také modelem (nebo matkou), proto o tom každá dívka sní a dělá pro to, co může, a ani jedna netuší, jak brutálně se v tom pletou. Všechny takové modelky, vlastně autority trpí úplně stejně, protože všechny ženy jsou řízeny nějakou jinou autoritou.. a ty oficiální ženské autority jsou navíc řízeny ještě patriarchátem.
Nicméně tohle ženy nevidí (nesmí, protože kdyby to viděly, žádná by neposlouchala matku), proto se modelingu modelek, zpěvaček a hereček, tomuto příšernému, nelidskému byznysu ochotně zaprodávají, a to i ty, které ví, že jsou neúměrně vyvyšovány, které ví, kolik dívek se každodenně trápí a týrá, jak se bezvýsledně pokouší vypadat jako ony.
Nechápu ovšem modelky, které protestují proti výrobě kožených předmětů, které se dělají z kůží zvířat tak jako tak poražených v potravinářském průmyslu, a nevadí jim, jak strašlivě dupou po sebevědomí ostatních dívek, když se nad ně nechají vyvyšovat.. ke všemu právě v otázce tak citlivé jako je právě vzhled. Nechápu ani jejich dobročinné aktivity, když každým výstupem na molo páchají zločin proti lidskosti.
Je možné, že si neuvědomují, jak strašlivě ubližují ostatním? Je možné, že nevidí ani to, jak na to doplácejí samy? Možná mají dojem, že se stanou tou ženskou autoritou? A řekněte ale, není snad už nejvyšší čas, aby se ženskou autoritou stal někdo, kdo ženy nezneužije? Někdo, jehož činnost nepůjde přímo proti ženám?
Reklama je v módě ta nejvražednější součást. Je to hledání, vymýšlení modelů, jak protlačit výrobky lidem do hlav, potažmo do domácností a do života, za pomoci dokonale naaranžovaných scén, které ve vás vzbudí pocit dokonalosti. To je útok na patologickou touhu po dokonalosti, kterou vám v průběhu výchovy společnost implantovala. Výsledkem je vaše touha ten který výrobek si koupit, protože máte dojem, že by dokonalost výrobku mohla dodat punc dokonalosti i vám, a že by tedy stoupla vaše společenská prestiž.
Pochopitelně, nic není dále od pravdy. Pokud si ten výrobek koupíte, stanete se jedním z nešťastníků, kteří – oklamáni reklamou – zvýšili obrat a společenskou prestiž jakési firmě..
Chápete ten podvod? Společnost vás v průběhu povinného výukového programu naučí reagovat na iluzi dokonalosti, a pak vás ovládá – doslova ždíme z vás peníze, což peníze jsou ekvivalentem energie. Společnost vás vysává – výrobce vám prodá výrobek v ceně dvou tří korun, a prodá vám ho za dvě tři padesátikoruny. Z toho se zaplatí dopravci, sklady, výrobci, dodavatelé materiálu a jejich sklady a dopravci, a ze všech těch plateb společnost vysává daň. To je zisk, pro nějž společnost nemusí hnout prstem a v pohodě z něj přitom vyžije, nicméně vy na to třeba hodinu pracujete a přežitím si nejste vůbec jistí.
Reklama slouží společnosti jako garance, že své peníze opravdu za něco utratíte. Společnost za to dokonce vyplatí pár lidem sumy, o kterých se normálním lidem v podstatě ani nezdá, ale vy své peníze utratit musíte! Společnosti je jedno, kolik máte doma zbytečností, jen když za ně zaplatíte.
Proč to, že?
Společnost zkrachuje, když normální lidé nebudou kupovat zbytečnosti. Proto patriarchové nakonec povolili pracovat i ženám, protože bylo jasné, že když žena samostatně vydělává, bude i mnohem samostatněji utrácet. Marketing, který byl ušit na ženy, je regulérní zrůdnost. Ženám se prodá ženský časopis plný reklamy, zjevné i skryté. Projděte si snad jakýkoliv ženský časopis, a uvidíte, že každý článek, anketa, fejeton nebo poznámka, to všechno je reklama, nebo aspoň něco, co podpoří reklamu o dvě stránky dál.
Celý časopis píší největší odborníci na manipulaci, ale podepisují se pod to ženy, a to co nejznámější, protože ženy jsou po staletí vychovávány nemyslet samostatně a řídit se výlučně příkladem a radou ženské autority. To je hnus, co? Chápete, že tento marketing postavil a zaplatil všechna velká obchodní centra..? Že to všechno zaplatily ženy, účelově zmámené / zamilované do zbytečností? Ach, ženy, ženy..
«« Móda
Móda - Umění »»
© dirosloví.cz | Průvodce diroslovím | Mapa stránek | Ke stažení | Meta info